Marketing și SEO

Marketing & SEO

O multitudine de instrumente de marketing puse la dispoziția ta pentru a te ajuta să vinzi. Cupoane, reduceri si multe altele, te astepta în platforma BlueCart.
Optimizarea SEO a magazinului online respectă recomandările privind motoarele de căutare.

Coșuri abandonate

Există situațîi în care clienții magazinului tău abandonează coșul de cumpărături din diverse motive. Pe platforma BlueCart, există posibilitatea de a vizualiza aceste coșuri în panoul de administrare al modulului.

Dacă potențialul client își lasă adresa de email în câmpul aferent din pagină de finalizare comandă, îi poți trimite un email în legătură cu coșul său.

Astfel crește rata de conversie din magazin.

Vezi modulul »

Viteza de încărcare a magazinului

Dacă magazinul online se încarcă greu există o probabilitate mare că utilizatorii să renunțe la a face comenzi.
Acesta poate fi un semn pentru Google că experiență oferită de pagină de destinație este de slabă calitate, ceea ce ar putea avea un impact negativ asupra promovării și a afișării magazinului în motoarele de căutare.

Cu platforma BlueCart se obțin rezultate ale vitezei de încărcare de până la 99% (Google PageSpeed).

Pagina Thank You

Pagină Thank You este creată după toate criteriile în domeniu.
În această pagină există modul de produse recomandate, sumarul comenzii și datele de contact ale magazinului.

Acest lucru oferă senzația de transparență, reține clienții în magazinul tău și poți avea rată de conversie mai mare.

Lista de produse favorite (Wishlist)

Wishlist sau lista de dorințe adună într-un loc produsele salvate și dorite de clienți în contul lor din magazin, dar pe care nu intenționează să le achiziționeze imediat. Avantajele pe care le obțin magazinele online dacă implementează aceată funcție pe website sunt: simplificarea experienței clienților, targetarea lor, stimularea cumpărăturilor și nu în ultimul rând simplificarea achiziționării de produse.

Magazinele online care au această opțiune își reduc eficient rată de abandon a coșului de cumpărături și oferă clienților o modalitate simplă de a-și reaminti un produs dorit..

De aceea platforma BlueCart pune la dispoziția clienților tăi această funcționalitate.

Pagina 404

O eroare 404 e un mesaj HTTP standard care îi arată clientului tău fie că a scris greșit URL-ul, fie că pagină pe care o caută nu mai există la acea adresa.

Când primesc un mesaj 404 Not Found, majoritatea oamenilor sunt frustrați și destui reacționează prin închiderea completă a site-ului respectiv. Prin urmare, o pagină 404 ar trebui să fie creativă, să ajute clientul, să îl distreaze și să îl determine să nu-ți părăsească magazinul.

Astfel am introdus un slider de produse recomandate și un link către pagină principala.

Promovarea cu Facebook Pixel (5 evenimente urmărite)

Când un client îți vizitează magazinul și întreprinde o acțiune (de exemplu, cumpărâ ceva), pixelul Facebook este declanșat și raportează această acțiune. Astfel, vei ști când un client acționat după ce a văzut anunțul tău pe Facebook.

În platforma BlueCart poți seta Facebook Pixel pentru crearea de audiențe de remarketing, monitorizarea conversiilor, optimizarea anunțurilor etc.

Evenimentele folosite sunt: PageView, ViewContent, AddToCart, InitiateCheckout, Purchase.

Vizualizare rapidă (Quick View)

Quick View sau vizualizare rapidă este un modul ce oferă clientilor tai acces rapid la vizualizarea unui produs printr-un singur click, fără a reîncarca întregul site. Astfel, cliențîi pot vedea într-o fereastră de tip popup, caracteristicile produselor care îi interesează precum nume, cod, poză, variante selectabile, preț, stoc.

Modulul Quick View reduce timpul cumpărătorului de a plasa o comandă pe site, oferind utilizatorului o interacțiune plăcută.

Acest lucru facilitează o navigare ușoară și rapidă a produselor din magazin, astfel încurajând vânzările.

Comparatoare de prețuri

Îți poți încarcă produsele automat în unul din comparatoare de mai jos pentru că avem în platforma BlueCart această posibilitate.
Trebuie doar să alegi ce categorii, produse sau mărci alegi să fie vizibile pe comparator. Avantajele folosirii unui comparator este că acestea pot spori volumul vânzărilor dar și vizibilitatea.

Shopmania.ro
Price.ro
Okazii.ro
Compari.ro

Google Analytics , Google Adwords și Google Tag Manager

Permite integrarea platformei BlueCart cu diverse unelte oferite de acest serviciu.

Pe lângă Google Analytics, poți configura ușor și Google Tag Manager, Google Adwords Conversion, precum și să confirmi proprietatea asupra domeniului pentru Google Search Console.

Modul Google SEO Booster

Meta titlul, descrierea și cuvintele cheie sunt generate automat în funcție de cuvintele folosite de ține în descrierea produsului și a titlului, fără a mai fi nevoie să modifici de mâna fiecare cuvânt cheie al unui produs.

Meta tag-urile sunt foarte importante pentru că așa poți ajunge pe poziții de top în căutările de pe diverse motoare de căutare. De aceea, produsele din magazinul tău trebuie să aibă descrieri și titluri unice, cu cuvinte cheie foarte specifice.

Dacă vei folosi același text în meta title/description pentru mai multe pagini din site, vei pierde din traficul organic și implicit ranking pentru cuvinte cheie.

Vezi modulul »

Descoperă funcțiile de Marketing si SEO de la BlueCart!

  • Coșuri abandonate
  • Viteza de încărcare a magazinului
  • Pagina Thank You
  • Lista de produse favorite (Wishlist)
  • Pagina 404
  • Promovarea cu Facebook Pixel (5 evenimente urmărite)
  • Vizualizare rapidă (Quick View)
  • Comparatoare de prețuri
  • Google Analytics , Google Adwords și Google Tag Manager
  • Modul SEO avansat
CALL BACK
+
Sună-mă!